2013.02.11.
05:53

Írta: fannie

Akkor ismerkedjünk!

mi_ketten_1360558383.jpg_858x409

Most már talán valamennyire ismerjük egymást. Láttad egy fényképünket, most feltöltöttem egy másikat is. Hogy hol készült? Azt majd az egyik következő posztban elárulom. Azt is tudod, hogy 2011 nyara óta Moszkvában élek férjemmel. De nagyjából ennyi. Ezért arra gondoltam, igazán ideje rendesen bemutatkoznom.

1981-ben születtem Székesfehérváron, egy bakonyi kis faluban nőttem föl. Ha belegondolok, ebben a tizenhét emeletes házban, ahol most élek, többen lakhatnak, mint a településen, ahol a gyerekkoromat töltöttem. Középiskolás voltam, mikor felkerültem Budapestre, a „nagyvárosba”. Most már a magyar főváros is kicsinek tűnik a tizenkétmilliós Moszkva után. :)

2000-ben kezdtem el az ELTE jogi karát. 2003-ban kerültem aztán Olaszországba, Pisába ERASMUS ösztöndíjjal. Nagyon megtetszett az ottani élet, ezért el is határoztam, hogy miután elvégeztem a jogot, én bizony visszamegyek szerencsét próbálni, hamuban sült pogácsával, vagy a nélkül. Így is lett, ha jól emlékszem, valamikor 2006 júliusában kaptam meg a diplomám, és néhány héttel később augusztusban már a repülőn is ültem Bergamo (Milánó) felé, ahonnan aztán vonattal indultam tovább a toszkán városba. Ott éltem összesen három évet, dolgoztam, illetve tanultam is, elvégeztem egy master tanfolyamot a Pisai Egyetem Közgazdaságtan szakán vállalatirányításból. Végül Torino környékén, Collegnoban is laktam egy évet.

2010-ben úgy döntöttem, hogy hazaköltözöm, és milyen jól tettem! Rögtön találtam egy szuper állást, és szinte azonnal megismerkedtünk Andrissal is.

Arról, hogy hogy kerültünk Moszkvába, már írtam. Ez csak az első állomása vándorló éveinknek, amikor reményeink szerint a Világ nagyon sok szép és érdekes városát, országát bejárjuk majd.

Ezért született ez a blog is – hogy megosszam veletek élményeinket, érdekesebb, vagy viccesebb történeteinket. De azt szeretném, ha a kommunikáció kétirányú volna, én is nagyon kíváncsi vagyok a ti kalandjaitokra, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat, írjatok nyugodtan! Lesz majd néhány kérdésem is helyekkel kapcsolatban, ahol mi még nem jártunk, de munka vagy szórakozás okán készülünk oda. Talán ti is tudtok nekünk segíteni információval, tanáccsal.

Téma az van bőven, folytassuk együtt utunkat! Holnap egy motoros bejegyzés lesz, várlak titeket!

Szólj hozzá!

Címkék: bemutatkozás Moszkva Pisa

A bejegyzés trackback címe:

https://elet-uton.blog.hu/api/trackback/id/tr235073677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása