2013.07.09.
16:27

Írta: fannie

Alekszej fapalotája

dscf5390_1373376987.jpg_864x648

Már harmadszor készültem meglátogatni Kolomeskoyét, amikor az interneten "felfedeztem", hogy 2010-ben újjáépítették Alekszej cár mesebeli fapalotáját.

Nosza, meg is néztük gyorsan az éppen nálunk tartózkodó rokonokkal, szépanyámmal (anyós), és széphúgommal (sógornő). Igaz, a park szélén található, mintegy másfél kilométerre a Feltámadás-templomtól, a fő attrakciótól, ám a látvány mindenképpen megéri azt a kis sétát.

Hogy egy kicsit gyönyörködhessünk benne, leültünk az egyik padra előtte. Bámulás közben megettük a mézédes, érett epret, amit hoztunk magunkkal. Miután körbejártuk, a másik oldalán leheveredtünk a fűre, kiterítettünk egy takarót, és csendespihenőztünk. Szépanyám olvasgatott, sógornőm vakarózott. Én meg csendesen elaludtam.

Mikor visszanéztem az itt készült képet magamról, elhatároztam, hogy a fenékgyakorlatokra a jövőben nagyobb hangsúlyt fogok fektetni. :)


A Kolomenskoye Parkhoz a sötétzöld, kettes számú metróvonal Kolomenskoye (Коломенская) nevű állomásánál kell leszállni.

Szólj hozzá!

Címkék: Moszkva Moszkva parkjai moszkvai látnivalók Kolomenskoye

A bejegyzés trackback címe:

https://elet-uton.blog.hu/api/trackback/id/tr855397731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása