18:46

Írta: fannie

"A jó fiúk a mennybe mennek, a rossz fiúk Pattayára." Vagy nem?

Egy kicsit talán megkésve, de összefoglalom gyorsan azokat a bizonyos első benyomásokat Pattayával kapcsolatban. Amikor megérkeztünk a túlsok órás repülőút után, és holtfáradtan igyekeztem kikandikálni a koponyámból miközben a busz zötykölődve vitt minket a szállásra, az…

7 komment

18:34

Thaiföld, tengerpart

Itt is átmásztunk, de nem itt csúsztam le békába a köveken. :) Azért ez sem volt rossz kaland.

18:32

Thaiföld, Majmok szigete

Ez a kis szépség erőszakosan ránk támadt. Bizony. Először jött a kismajom, azon meglepődtünk, aztán meg az anyja, attól megijedtünk, én tuti. Mert nem volt barátságos, egyáltalán nem. Pedig hozzá se értünk a kicsihez. A turisták viszont előszeretettel etetik, simogatják…

18:25

Thaiföld, Mini Siam

A világ nagy építészeti csodáinak kicsinyített makettjeit találod meg itt. Nagyon kellemes élmény volt. Mivel Pisában soha nem csináltam magamról amolyan igazi turistás, "tornyot támogatós" fotót, gondoltam, itt bepótolom. :) Egyszer már kéne írnom egyet az olasz emlékekről…

18:24

Írta: fannie

Thaiföld, Millió Éves Kövek Parkja (The Million Years Stone Park)

Még több látványosság Pattayán, a Millió Éves Kövek Parkja 15 kilométerre Pattayától.   Weboldal: http://www.thaistonepark.org/   Több száz éves fák, fosszilizált tönkök művészien elrendezve, csodálatos környezetbe ágyazva.   Krokodil park része is van, az…

12:27

Thaiföld, templomok

A mai bejegyzés a pattayai buddhista templomokról fog szólni. Nem lesz hosszú... J Sok mindent nem tudok róluk, másfél év távlatából sokszor már a nevükre sem emlékszem, ami azért nem túl meglepő, csak egy példa: Wat Mai Hat Krathing Thong. (Remélem, most éppen nem káromkodtam.)…

12:26

Írta: fannie

Thaiföld, templomok - mennyire nincs ember! Még oroszok sem.

Csak mi ketten járkáltunk a tűző napon a gyönyörű épületek között. Meg persze olykor a szerzetesek.

12:22

Thaiföld, templomok - Wat Yansangwararam

Szerintem ez a sztúpa thai változata.